Jan Woźniak, CEO Engie Services, Krzysztof Kogut, redaktor naczelny Real Estate Manager - Oficjalne powitanie
Nina Jasiewicz, Associate Director, Facilities CEE, Global Workplace & Enterprise Services, MSD Polska, Jeśli nie Google, to co? – case study sposobów aranżacji biura dostosowanego do kultury firmy i potrzeb jej pracowników
Karina Kreja, International Concept Manager, Kinnarps - Biuro jako aktywa strategiczne
Przerwa
Radosław Ratajczak, Chief Executive Officer w SHOPA – Inspiracja - Kokreacja - Zmiana, speech i namiastka warszatów design thinking
Przerwa
Magda Szubert, Concept Development Manager – Office Environments Ecophon Saint-Gobain, Akustyka biura – co może pójść źle?
Aleksandra Radomska, Allegro.pl, Administration Manager - Kalendarz dyrektora administracji w projekcie relokacji biura
Obiad
Bartosz Trzop, architekt, założyciel i prezes zarządu Trzop Architekci, Współczesne biuro uszyte na miarę - trendy i kierunki w tworzeniu przyjaznego i funkcjonalnego miejsca pracy
bonus: zwiedzanie recepcji CEDEC zaprojektowanej przez Trzop Architekci
W 2003 r. ukończył Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej. W 2013 r. uzyskał uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń.
Działa jako architekt od zakończenia studiów, a w 2007 roku założył autorską pracownię Trzop Architekci, gdzie 20 osobowy zespół realizuje głównie projekty fit-outów w Polsce i za granicą. Obecnie w portfolio pracowni znajdują się projekty koncepcyjne i wykonawcze przestrzeni biurowych o łącznej powierzchni ponad 200 000 m2.
Wpisany na listę członków Mazowieckiej Okręgowej Izby Architektów RP, członek Stowarzyszenia Architektów Rzeczypospolitej Polskiej (SARP). Prelegent i uczestnik licznych konferencji branży architektonicznej, m.in. Property Design Forum czy Green Warsaw Conferences, autor publikacji branżowych.
Odpowiadał za przeprowadzenie i koordynację procesów projektowych klientów: Erbud S.A., Dentsu Aegis Network Polska, Stanley Black and Decker oraz SAGE (w systemie design & built dla Tetris), Brain Embassy, OLX Group, Burda International Poland, CEDC International, spółki DANONE: Nutricia Polska oraz Żywiec Zdrój, Accenture, SMYK, HL TECH, ERGO Digital IT, Polski Fundusz Rozwoju, Santander, L’oreal czy Microsoft.
W 2017 roku pracownia Trzop Architekci zdobyła nagrodę CBRE Office Superstar w kategorii Najlepsze biuro branży technologicznej za projekt OLX Group oraz w kategorii Najlepsze biuro coworkingowe za projekt Brain Embassy. W 2018 roku projekt CEDC International został nagrodzony w konkursie International Property Awards w kategorii Najlepsze Wnętrze Biurowe W Polsce. Dwa lata z rzędu wygrał także nagrodę w konkursie Eurobuild Awards w kategorii Najlepsza Aranżacja Miejsca Pracy – w 2017 za projekt co-creatingu Brain Embassy, a w 2018 roku za projekt CEDC International.
Magda Szubert związana jest z branżą budowlaną od 16 lat. Od 5 lat jako Concept Development Manager w Ecophon Saint-Gobain zajmuje się wpływem akustyki i innych cech fizycznych biura na efektywność i samopoczucie pracowników. Z ramienia Ecophon Saint-Gobain jest prelegentem i uczestnikiem krajowych i międzynarodowych konferencji dotyczących ergonomii środowisk pracy. Jest z wykształcenia psychologiem, interesuje się psychologią środowiskową, psychologią pracy i nowymi trendami w biznesie.
Ecophon jest wiodącym dostawcą systemów sufitów akustycznych podwieszanych i paneli ściennych. Jest częścią grupy Saint-Gobain, światowego lidera w zakresie rozwiązań dla zrównoważonego budownictwa. Jako jedna ze 100 największych grup przemysłowych na świecie, Saint-Gobain stale wdraża innowacje sprawiające, że budynki stają się bardziej komfortowe i ekonomiczne.
Obecnie w koncernie farmaceutycznym MSD (oddział amerykańskiego Merck&Co) odpowiada za realizację globalnych strategii w zakresie najmu, optymalizacji i projektowania powierzchni biurowych w podległych jej krajach Europy Środkowej. Doświadczenie w zakresie zarządzania szerokim portfolio nieruchomości zdobyła, pracując dla koncernu Unilever, gdzie była odpowiedzialna za strategię dotyczącą nieruchomości w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Wiedzę na temat „kuchni” facility management zdobyła, pracując dla firmy ISS, gdzie zajmowała się wprowadzaniem usług zintegrowanych dla firm z sektora IT, Automotive i Insurance.
Szczególnie bliskie są jej tematy dotyczące zarządzania przestrzeniami biurowymi z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb pracowników i lokalnych uwarunkowań kulturowych.
Ekspert i seryjny design thinker, wielki fan tej metodyki jako sposobu tworzenia innowacji. Absolwent Programu Top 500 Innovators – stażu na Uniwersytecie Stanforda. Strateg. Innowator. Pomysłodawca i współtwórca pracowni myślenia projektowego – SHOPA. Twórca i przez 10 lat dyrektor Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w Bydgoszczy. Były dyrektor Regionalnego Centrum Innowacyjności – Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy. Obecnie Chief Executive Officer w SHOPA. Z pasją zajmuje się strategiami biznesowymi, przedsiębiorczością akademicką, transferem wiedzy i technologii z nauki do biznesu. Orędownik zasady "less is more". Prywatnie zapalony żeglarz i narciarz.
Obecnie odpowiada za wszystkie firmy ENGIE w Polsce. Z grupą ENGIE jest związany od 2002 roku na początku, odpowiadając za działalność facility management, od roku 2014 także za działalności instalacyjną i ciepłowniczą. Pracował między innymi w pierwszej polskiej prywatnej firmie ESCO, a także w był dyrektorem generalnym w SINERG Polska firmie należącej do Caisse des Depots, będącej inwestorem trzeciej strony w projektach energetycznych. Ukończył fizykę na Uniwersytecie Łódzkim, a następnie pracował na Wydziale Budownictwa Politechniki Łódzkiej, gdzie zajmował się pracą naukową w zakresie fizyki budowli, współpracując z Strathclyde University przy komputerowym modelowaniu zagadnień energetycznych w budynkach. Doktoryzował się z zagadnień modelowania matematycznego pola temperatury.
Od ponad pięciu lat związana z Allegro.pl. Przy wsparciu dwunastoosobowego zespołu - pośród wielu innych obowiązków - zapewnia pracownikom Allegro przestrzeń do pracy, kawę i owoce, zarządza obiegiem korespondencji, organizuje podróże służbowe i eventy. Na co dzień zarządza czterema biurami o łącznej powierzchni ponad 20 000 m kw. Ma na koncie małe i większe projekty związane z relokacją lub ekspansją biura - w tym przeprowadzkę 80 osobowego biura w Toruniu oraz 300 osobowego biura w Warszawie. Powstałe pod jej nadzorem biuro Allegro w Q22 w 2017 roku zdobyło nagrodę Prime Property Prize w kategorii "Najlepsza przestrzeń komercyjna roku".
Lunch
W cenie wydarzenia przewidziany jest lunch i przerwy kawowe,które są doskonałą okazją do wymiany doświadczeń z kolegami po fachu.
Pakiet materiałów
Przyjeżdżając na nasze eventy, otrzymujesz komplet materiałów edukacyjnych gratis.
Warsztaty design thinking
Specjalnie dla naszych uczestników przygotowaliśmy namiastkę warsztatów myślenia projektowego, które jest niezwykle ważne przy podejmowaniu jakiekolwiek decyzji związanych ze zmianą i innowacyjnością w Twojej organizacji.
Angelika Majkut
Redaktor prowadząca
Real Estate Manager
tel. 61 66 55 857
Paweł Brzózka
Event Community Manager
Real Estate Manager
tel. 61 665 57 88
tel. kom. 536 812 216
WARUNKI UCZESTNICTWA: