Real Estate Manager Tour
Edycja szósta

REM Tour VI - case study

Centrum Praskie Koneser
Obiekt, który łączy funkcje komercyjne z miastotwórczymi.

10 września

Warszawa - Centrum Praskie Koneser, Butelkownia, Plac Konesera

1199 zł netto

Cena regularna
 

0 / 40

wolnych biletów do nabycia
WYPRZEDANE!
W ramach szóstej edycji REM Tour zwiedzamy wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy - Centrum Praskie Koneser – Pierwszy rewitalizowany obiekt w Warszawie, który realizując różnorodne funkcje komercyjne skupił się na tworzeniu także przestrzeni ważnej i przyjaznej dla wszystkich mieszkańców miasta.
Pięć powodów, dla których warto wziąć udział w REM Tour VI:
1
Poznasz od podszewki poszczególne aspekty tworzenia nowej koncepcji rewitalizacji, które zostaną omówione jako studium przypadku na przykładzie Centrum Praskiego Koneser przez osoby, które nad nimi pracowały.
2
Zadasz zarządcom obiektu wszystkie pytania, które Cię nurtują, dzięki którym możesz wyjaśnić swoje wątpliwości. Taką okazję dają tylko Warsztaty REM Tour.
3
Dowiesz się, jak Centrum Praskie Koneser krok po kroku budowało swoją markę wśród klientów i wpisało się w tkankę miasta, wykorzystując aktywność mieszkańców. Dowiedz się, jak zaktywizować lokalną społeczność i zachęcić do spędzania czasu w Twojej przestrzeni.
4
Poznasz najnowsze technologie, które wspierają sprzedaż najemców w obiekcie handlowo-usługowo-rozrywkowym. Dowiedz się, jak zwiększyć ruch w Twoim obiekcie czy lokalu i jak sprawić, by stał się on atrakcyjny dla odwiedzających.
5
Zero teorii! REM Tour to tylko praktyczna wiedza osób, które zarządzają centrum i były odpowiedzialne za inwestycję. Bez zbędnych wykładów teoretycznych.

Przyjedź na REM Tour VI, szczególnie jeżeli pracujesz na takim stanowisku jak:

  • specjalista ds. ekspansji,
  • business development manager,
  • przedstawiciel najemcy obiektu handlowego,
  • dyrektor centrum handlowego,
  • property manager,
  • przedstawiciel zarządcy obiektu handlowego, biurowego, wielofunkcyjnego.

Twojego stanowiska nie ma na powyższej liście?
Jeśli interesujesz się tym, jak z obiektu komercyjnego stworzyć miejsce ważne dla miasta, zapraszamy!

Kluczowe zagadnienia Szkolenia

1. Placemaking, czyli jak wpisać obiekt komercyjny w tkankę miasta

  • Jesteś zarządcą? Chcesz wykorzystać aktywność mieszkańców Twojego miasta, aby zwiększyć atrakcyjność obiektu wśród najemców? Dowiedz się, jak wpisać obiekt się w tkankę miejską, aby był ważny dla okolicy, dobrze kojarzył się mieszkańcom, przyciągał odwiedzających i najemców?
  • Jesteś najemcą? Dowiedz się, jakie działania są podejmowane przez zarządców obiektów, by wesprzeć Twój biznes i przyciągnąć do siebie odwiedzających. Czego możesz w przyszłości od nich oczekiwać?

2. Tajniki rewitalizacja obiektu – jak na nowo rozkochać mieszkańców i najemców w starej przestrzeni

  • Dowiedz się, jak skutecznie przeprowadzić rewitalizację obiektu, by idealnie wpisywał się w aktualne oczekiwania potencjalnych odwiedzających i dla najemców.
  • Poznaj najlepsze praktyki zarządzania rewitalizowanym obiektem postindustrialnym, by podnosić swoje kompetencje z zakresu codziennego funkcjonowania tego typu nieruchomości.
  • Dowiedz się, jak wygląda codzienność najemców, którzy wynajmują przestrzeń w rewitalizowanych obiektach. Z czym to się wiąże? Jakie korzyści może czerpać najemca z wynajmowania przestrzeni?
  • Jak nie utracić drastycznie na wartości swojej nieruchomości - zainspiruj się rozwiązaniami, które pozwolą przywrócić utracone walory obiektu budynku i pozyskać nowych najemców.

3. Nowoczesne technologie

  • Dowiedz się, jak za pomocą nowoczesnych technologii zachęcać odwiedzających do spędzania czasu w Twoim lokalu lub obiekcie i jak być atrakcyjnym dla mieszkańców miasta i turystów.
  • Bądź świadomy zmian technologicznych w branży retail lub nieruchomości, na które trzeba być gotowym, aby sprostać oczekiwaniom użytkowników obiektu.
  • Sprawdź, które informacje o przyszłości sprzedaży stacjonarnej i e-commerce krążące w Internecie są prawdziwe. Ekspercka wiedza pozwoli Ci już teraz sprawnie zarządzać przestrzenią retailową, usługową i wielofunkcyjną.

Prelegenci

Karina
Kreja
International Concept Manager Kinnarps Polska Sp. z o.o.

Karina Kreja jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem z zakresu Strategii Środowiska Pracy, zdobytym w wiodących agencjach nieruchomości, dyplomowanym architektem i licencjonowanym rzeczoznawcą majątkowym (nr licencji 5543).

Marta
Zielonka
Agency Development Manager, Google Polska

Absolwentka Uniwersytetu Wroclawskiego, od ponad 10 lat związana z performance marketingiem, specjalizuje się w branży Retail.
W Google współpracuje z czołowymi sklepami e-commerce w Polsce.
Wcześniej związana z ARBOmedia/Goldbach Interactive oraz Tradedoubler.

Krzysztof
Tyszkiewicz
projektant i project manager, Juvenes

Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej z doświadczeniem projektowym w Polsce i Szwajcarii. Od ponad 20 lat realizuje projekty deweloperskie, kierując zespołem projektantów i inżynierów w spółkach Juvenes i Juvenes Projekt, poczynając od lokalnej skali po najbardziej prestiżowe inwestycje jak Plac Unii, Złota 44 czy Centrum Praskie Koneser. Od 2011 r. członek zarządu spółki BBI Development S.A. – notowanego na warszawskiej giełdzie dewelopera luksusowych budynków mieszkalnych, biurowych i handlowych. Szczególnie mocno związany z warszawską Pragą, na której mieszka, pracuje i działa społecznie w organizacjach pozarządowych.

Aneta
Witkowska
Property Management Director, WeCare Sp z o.o.
 

Aneta Witkowska od szesnastu lat jest związana z WeCare Sp z o.o. i Grupą Liebrecht & wooD. Rozpoczynała karierę w grupie jako Property Manager nieruchomości wielkopowierzchniowych i magazynowych. Rozpoczynając od zarzadzania nieruchomościami takimi jak: Manhattan Business Distribution Centre, Poznań Distribution Center i Morski Park Handlowy, współpracując m.in. Carrefour Polska, OBI, Konica Minolta, McDonald czy RTV Euro AGD. W 2013 roku została wyznaczona na stanowisko Head of Property Manager Team flagowej inwestycji Grupy Liebrecht WooD nieruchomości z prestiżową lokalizacją w Warszawie Budynku Plac Unii. Była odpowiedzialna za wprowadzanie najemców biurowych takich jak ING Bank Ślaski, Veolia Poland oraz za otwarcie i sprawne funkcjonowanie Centrum Handlowego z 70 sklepami. Od 2016 roku pełni funkcje Property Management Director w WeCare Sp. z o.o. dbając o sprawne funkcjonowanie wszystkich nieruchomości grupy Liebrecht wooD. Pełni również rolę konsultanta w grupie Liebrecht wooD na etapie realizacji projektów oraz jest odpowiedzialna za przygotowywanie budżetów Centrum Praskiego Koneser i Centrum Marszałkowska. Bierze również czynny udział w procesach nabywania i sprzedaży nieruchomości oraz negocjacji umów najmu.

Magda
Szubert
Concept Development Manager – Office Environments Ecophon Saint-Gobain

Magda Szubert związana jest z branżą budowlaną od 16 lat. Od 5 lat jako Concept Development Manager w Ecophon Saint-Gobain zajmuje się wpływem akustyki i innych cech fizycznych biura na efektywność i samopoczucie pracowników. Z ramienia Ecophon Saint-Gobain jest prelegentem i uczestnikiem krajowych i międzynarodowych konferencji dotyczących ergonomii środowisk pracy. Jest z wykształcenia psychologiem, interesuje się psychologią środowiskową, psychologią pracy i nowymi trendami w biznesie.

Ecophon jest wiodącym dostawcą systemów sufitów akustycznych podwieszanych i paneli ściennych. Jest częścią grupy Saint-Gobain, światowego lidera w zakresie rozwiązań dla zrównoważonego budownictwa. Jako jedna ze 100 największych grup przemysłowych na świecie, Saint-Gobain stale wdraża innowacje sprawiające, że budynki stają się bardziej komfortowe i ekonomiczne.

Sprawdź, co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy:

Lunch

W cenie wydarzenia przewidziany jest lunch i przerwy kawowe,które są doskonałą okazją do wymiany doświadczeń z kolegami po fachu.

Pakiet materiałów

Przyjeżdżając na nasze eventy, otrzymujesz komplet materiałów edukacyjnych gratis.

Zwiedzanie obiektu

Poza tym, że zwiedzisz przestrzeń Centrum Praskiego Konesera, poznasz też poszczególne aspekty ich tworzenia, które zostaną omówione jako studium przypadku przez osoby, które nad nimi pracowały.

Skontaktuj się z nami

merytoryka i promocja

Angelika Majkut

Redaktor prowadząca
Real Estate Manager
tel. 61 66 55 857
 

angelika.majkut@forum-media.pl

uczestnictwo

Tomasz Puszczyk

Event Community Manager
Real Estate Manager
tel. kom. 570 560 352
 

tomasz.puszczyk@forum-media.pl

uczestnictwo

Paweł Brzózka

Event Community Manager
Real Estate Manager
tel. 61 665 57 88
tel. kom. 536 812 216

pawel.brzozka@forum-media.pl

Lokalizacja

Centrum Praskie Koneser

Centrum Praskie Koneser to wyjątkowe miejsce, położone w kwartale ulic Ząbkowskiej, Markowskiej, Białostockiej i Nieporęckiej na terenie Warszawskiej Wytwórni Wódek. Obiekt jest przykładem przestrzeni mixed-use, która łączy funkcje mieszkaniowe, handlowe, biznesowe i kulturalne. Położenie Centrum Praskiego Koneser w samym sercu warszawskiej Pragi, zapewnia doskonałą komunikację i bliskość prestiżowych inwestycji miejskich.

Organizator:
Współorganizator:
Partnerzy:
Partnerzy medialni:

WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. Cena Uczestnictwa: Bilety można nabywać w cenie standardowej 1199 zł netto, lub w obowiązującej promocji.

    Opłata obejmuje:
    • pełne uczestnictwo w szkoleniu w dniu 10.09.2019,
    • przerwy kawowe, napoje, przekąski oraz lunch,
    • prezentacje i materiały szkoleniowe

  2. W przypadku zgłoszenia powyżej 3 osób z jednej firmy cena ustalona indywidualnie z Tomaszem Puszczykiem 570 560 352 mail: tomasz.puszczyk@forum-media.pl
  3. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze pro-forma.
  4. Osoby, które nie wezmą udziału w szkoleniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
  5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu.
  6. W przypadku braku płatności przed konferencją w terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  7. Składając zamówienie na szkolenie po terminie możliwej rezygnacji (w przypadku konferencji 30 dni przed terminem, w którym ma się odbyć) i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje prawo do wystawienia faktury za szkolenie w pełnej wysokości.
  8. Zamiast zgłoszonej osoby na szkolenie może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora).
  9. W przypadku doręczenia pisemnego oświadczenia w terminie późniejszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia Szkolenia lub w przypadku nieprzybycia Uczestnika na Szkolenie, bez wcześniejszego oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji, Organizatorowi przysługuje prawo do wystawienia opłaty za szkolenie w pełnej wysokości.
  10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie szkolenia